Pustar ut

Varit på morgon till skolan och gjort NP i Matte B, så nu är det ÄNTLIGEN ÖVER! Provet gick kanske inte så bra som jag hade önskat, tyckte det var skit svårt. Men, jag är glad över att slippa det där nu. SJUKT SKÖNT.
Har ju valt Matte C till trean, men har känt nu ett tag att jag inte riktigt kommer klara av det, plus att det inte är ett måste för mina fortsatta studier, så jag kommer nog att välja bort det och ta något mer intressant istället - Psykologi låter lockande :-)

Nåja. Nu är jag hemma igen och har just slängt mig ner i soffan, så tänkte ta det lugnt här nu ett tag och se färdigt Pirates Of The Carribean som kom på tv igår, men som jag inte orkade se färdigt.



Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0