Nattblogg!

Nu känner jag att jag faktiskt vill sova, på roligt! Har legat här ett tag men det går inte. Jag hatar såna här tillfällen då man så gärna vill och försöker att somna, men man kan bara inte. Telefonen brukar hjälpa lite grann då det lyser så jäkla starkt från den och då blir mina ögon trött, så jag gör ett sånt försök. Kan samtidigt berätta att jag idag har slingat mitt hår (?!). Vad hände där liksom? Men det blev lite slingor men det är ju fortfarande mörkt. Så imorgon ska jag göra en eller två slingningar till för att få till en jämn och bra blandfärg. Jag vet inte riktigt vart jag vill att det ska sluta och hur jag vill att håret ska se ut - är ju rätt hopplös då man kommer till dessa saker. Så därför provar vi oss fram och ser vart vi hamnar. Blir säkert en bra sommarfrilla tillslut ;-) Nåja, ska avrunda detta meningslösa inlägg här och fortsätta rulla tummarna samtidigt som jag räknar får! godnatt mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaaa, hoppas du blir blond ;)

2011-05-28 @ 09:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0