Movietime?



Nu kan jag nog lägga till en film i listan över mest sevärda - Pearl Harbor. Den är inte direkt ny, men jag har inte sett den förrän nu och jag är så glad att jag såg denna långa film, för den var riktigt bra. Den hade som lite av allt. Och jag älskar filmer som jag får grina en skvätt till. Så om ni inte har sett den, gör de!


Sen kan jag rekommendera en till film, från 1999 ungefär. Det är en av mina favoriter - The Green Mile.

"Paul Edgecomb är vakt på fängelseavdelningen där John Coffey, en svart man, just blivit intagen för att ha mördat två yngre vita flickor. Han ska inom kort precis som de andra på avdelningen avrättas. Det visar sig dock att John Coffey har krafter som ingen kunnat ana, och Paul och de andra vakterna börjar snart tvivla på om de verkligen håller rätt man bakom galler."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0