Goodie!

JAG ÄR TRÖTT!
Men nu ska jag kämpa mig igenom två dagar och sen tar jag en liten "semester" på två veckor från skolan (förutom att jag ska till skolan på tisdag och skriva nationella i matten). HUR SKÖNT!? Det är nämligen så att resten i klassen ska göra en två veckors praktik, men jag gjorde ju två veckor i ettan, så jag slipper det nu. Kan säga att det är glädje på den saken. Ska nog försöka påbörja en kurs här hemma, som jag missade i ettan, men det får jag ju sköta själv. Åh, torsdag & fredag sen "lov".


Sen kan jag ju passa på att säga - att mina vänner är igång med att ta körkort uppe i norr.
Denna gång var det Elins tur ;-)



GRATTIS, GRATTIS! Fy vad härligt!!!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0