första maj

Det är ju sjukt vad tiden går fort, vi är redan inne på maj och jag undrar ju vart början av året tagit vägen? Tiden rusar verkligen förbi.

Men jag klagar inte. Det närmar sig sommartider och det har varit riktigt fint väder ute nu ett tag. Idag är det dock en aning kallare och det blåser, men solen skiner i allafall.

Igår så vaknade jag redan vid halv 10 och tur var väl det, för det var kanon väder! Satt mig ute fram till att jag började jobba 13.00.

Resten av min familj och våra gäster åkte till liseberg lite innan jag drog till jobbet, så när jag slutade tog jag bussen in till stan och mötte upp dem på liseberg. Vilket resulterade i ett inhandlat guldpass - vilket innebär fria åk & fri entré till liseberg under ett års tid. Sa jag att jag faktiskt älskar karuseller? Nu ska här åkas kan jag meddela er. Tack M&P ♥
Igår så hann jag inte börja åka massa karuseller, men var ju tvungen att åka Uppswinget en gång.

Tog bussen hem och så var det snabba takter, innan jag for för att träffa Murre & co. Trevlig kväll, som avslutades rätt tidigt för min del. Jag vill också fylla 18......



Jo, men jag har haft en bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0