Wiie?

Fult att när jag imorse ca. 07.25 satt påväg till skolan så tänkte jag på hur skönt det var förra veckan då jag inte hade någon engelska och började förs 11.30. Så idag kommer jag till skolan och klockan passerar 07.50, så började vi fundera över varför ingen typ är där. Kikar in på fronter och där står det så fint att vi inte har någon engelska idag. ALLTSÅ, började jag inte förrän 11.30 denna onsdag heller. KUL. Jäkligt kul att jag sitter på skolan vid 07.30 då. BRA RIINA. Jag hade ju faktiskt kunna sova...... Tur att jag inte var trött imorse heller :-(


TUMMEN NER!

Nåja, jag tog bussen hem strax efter åtta, drog på mig lodisbyxorna/huvtröjan och har suttit och skrivit färdigt engelskan. Så nu ska jag gå över till matten och sen dra till skolan strax efter 11 igen! :-)

HOPPAS NI FÅR EN BRA DAG MED FINT VÄDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0