This and that


Det är galet vad jag vill utomlands. Fattar ni hur skönt det vore!?!?!? Åååh, vill nu nu nu nu!
Tur som är, så tror jag att tiden kommer gå rätt fort nu. Har mycket att se framemot, så innan jag ens hinner reagera är det nog redan sommar. Tänk vad skönt att kunna gå omkring i shorts, kjolar, klänningar, bikini, solbriller osv. mmmmm ♥


Jenfi & Jag, haha


Sitter fortfarande på skolan. Pappa skulle ha nå möte här, så tänkte att jag väntar på han. Och så tänkte jag att jag kan plugga nu under tiden, men så kom jag fram till att jag nästan inte har nått att plugga till ens (?!) Helt sjukt ju, har känts som att man har så jäkla mycket hela tiden nu. Men har ändå varit duktig och gjort bort rätt mycket så nu är det rätt lugnt på den fronten. Helt underbart ju. Det enda jag har nu är:
♣ Info & Layout prov,minns inte om det är på fredag nästa vecka eller om det är veckan där på? Måste ta reda på det.
Idrottsprov 4e april. Har börjat läsa lite grann till det nu redan. För det ska fixas MVG på. Fick ju det på mitt förra idrottprov, så utan tvekan ska det fasiken bli det nu också. Tur ändå jag tycker sånt är kul, för annars vore det ju jobbigt.


"Målet är ingenting. Vägen är allt."

- Robert Broberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0