Pleeease

Jag vill så himla gärna ha en tatuering. Tycker det är så sjukt fint, så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till (eftersom att jag inte får göra en.....).

Jag ville ju länge ha den i nacken. Och jag vet vad jag vill göra. Exakt vad jag vill göra. Men så när jag såg att Kenza hade gjort sin på sidan av handleden så kom jag fram till att min tatuering också skulle passa bättre där. Det här är kanske anledningen till att jag inte får göra en tatuering än, eftersom att mina kära päron vill att jag ska vara riktigt säker på vad jag vill göra och blahablahablaha. Haha, men känner mig rätt säker nu, och har ju velat göra just den här tatueringen länge. Och jag vet att jag inte skulle ångra den.



Åhhh, vill nu, nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0