R & R


Oot niin nätti - Hon är så fin

Minä ajattelin yhtä aika hienoa juttua - Sekä sinä että minä täytetään kesällä 18v. ja ajattele että me ollaan tunettu toiset siitä lähtien ku synnyttiin. Aika hyvä että ollaan jotenki pystytty pitää yhteyttä vaikka ei olla asuttu samassa paikkassa siitä asti ku oltiin 3v. ja monesti ollaan asuttu niin kaukana että on pystyny nähdä melkeen vaan kerran vuodessa paitsi nyt ku me asuttiin Kalixissa. Se on minusta kyllä aika mahatavaa. Mina toivon ja luulen että tämä ytheys mikä meillä on tähän asti ollu jatkuu vielä monta, monta vuotta. Puss ♥

Och så translate;
Visst är hon fin!? Jag satt och tänkte på det, och det är sjukt - Vi fyller båda 18 år i sommar och fatta att vi känt varann ända sen vi föddes (Hon är tre veckor äldre än mig). Sjukt att vi på något sätt kunnat hålla kontaken även om vi inte bott på samma ställe sen vi var 3år och att vi bott så himla långt ifrån varandra och ofta inte träffats mer än 1 gång per år, förutom nu när jag bodde i Kalix, då det var lite närmare. Jag tycker faktiskt att det är jäkligt imponerande. Jag hoppas och tror att den kontaken vi har kommer att hålla i sig i en lång tid framöver. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Roosa

miss u honey<3

2011-03-03 @ 15:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0