Pictures of you - Pictures of me

Det här är min favvo "bok". Den har världens finaste innehåll och den brukar jag sitta och bläddra i lite då och då. Ni som har läst min blogg sen ett tag tillbaka vet att jag fick den här av mina vänner när vi sågs sist. I augusti. Innan dom flög hem härifrån så gav dom mig den här. Den är fylld med massa bilder från olika tillfällen och så har dom lämnat några sidor tomma som jag kan fylla med bilder från våra kommande möten. Så när jag åker upp på påsklovet ska det knäppas en massa.

33 dagar kvar, och jag längtar så jag håller på att bli galen. Snälla, låt tiden gå fort.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åååh, helt sjukt :) 33 dagar! Och bilder SKA det knäppas ;)

2011-03-16 @ 17:49:51
Postat av: Lina

<3<3<3 så många fina minnen!

2011-03-17 @ 11:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0