Onsdagmorgon

Hej å hå!

Kom nyss till skolan - börjar om fem minuter typ. Så tänkte ta mig tid och skriva något onödigt ;-) De jag e bra på!

Igår var vi ju på opera med klassen. Den var seg. Inte som jag väntat mig, men väldigt seg. Kanske inte så konstigt om man sitter i den där salen i 3h typ. Inget jag frivilligt kommer att gå på i framtiden iallafall.

När jag kom hem, vid 23. Så var det så himla härligt och komma hem när mamma hade gjort en semla åt mig och ställt i frysen. Så himla söt. Och mammas semlor är allra godast - lovar! Hon sätter sylt istället för den äckliga mandelmassan ♥ Tack fina du!

Nåja, sovmorgon till halv 12 idag - LOVELY!



MEN....




...Jag vaknar och ser att det är snöstorm ute. VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR!?!?!? Blir tokig. Vi som hade så härligt vårväder här så länge. Och så kommer det snö som förstör allt. USCH.


Såhär ser det ut utanför skolan just nu.........

Nåja. Nu börjar jag.

CIAO! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0