ledighet ♥

Det är så jäkla skönt att vara ledig ibland! Helt sjukt skönt

Idag så vaknade jag redan strax efter 10, hyffsat utvilad faktikst. Tog det lugnt och åt lite frulle och just före 12 så åkte jag till Sportlife. Det blev 30min löpning (intervaller)  + mage. Sen solade jag också. Jäkligt bra "start" på dagen. Sen var pappa och hämtade och så har jag nyss ätit lite mat som han lagade ;-) Han är faktiskt sjukt bra på laga mat hörrni! Hihi.

Nu sitter jag och kikar på lite bandy på tv (inspelat). Kungälv-Hammarby. Och jag saknar redan bandyn här. Fatta att det är fleeeera månader kvar tills bandysäsongen drar igång igen. Ohno.... Hur ska vi klara oss murre?! ;-) Tur iaf att jag ska och se SM-finalen snart. TUR.

Rätt gammal bild som jag hittade via google. Hihi, pappa är till och med där ;-) Och eftersom att det är en bild på Bollnäs så kan man väl passa på att säga att Bollnäs vann semifinal 1 igår och nu jäklar hålls tummarna för att dem tar två segrar till så att dom är på studenternas. Heja heja!


Kommentarer
Postat av: Jenfi

NEJ VILLA!!! ;D

2011-03-07 @ 19:03:36
Postat av: Murre

haha ja du lilla riinus, fattar inte heller hur vi skall klara oss men vi får hitta på mycket roligt så går tiden fort:D

2011-03-07 @ 20:33:45
Postat av: riinis/riinus

Jenfi, om du tänker skriva såna där fula ord i min blogg kan du lika gärna skita i att kommentera ;);) Hihi!



Och Murre, på så vis kommer vi nog att klara oss galant :D

2011-03-07 @ 22:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0