Irresistible

Jag vill jätte gärna ha en långklänning. Det är så jäkla snyggt till converse typ. Åååh. Vet dock inte om jag passar i det när jag inte direkt har längden på min sida. Men är jätte sugen, måste nog prova en sån iaf. Dom här två var fin, den första var snygg i ryggen och sen vill jag ha en bara hel svart, vanlig.



Dom här korta klänningar är ju också riktigt söta. Vet inte hur dem är i verkligheten, men på internet är dom sjukt fin.



Tur det inte är så långt till dem 1280480 H&M som finns här! Haha

Kommentarer
Postat av: julia

Men hurru, långklännigar ger ju känslan av att man är längre. När jag har på mig en ser det ut som att jag är två meter typ. Så det är bara att prova. Jag tror att du skulle passa jättebra i en långklänning :)

2011-03-07 @ 16:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0