Godmorgon Världen!

För en gångs skull så vaknade jag före väckarklockan. Kan bero på att jag fått lite små ont i halsen under natten. Nåja, har sovit skit bra ändå, så steg upp istället för att fortsätta i dem 20 minutrarna som annar brukar vara guldvärda.

Min bästa vän på morgonen är:


BRAVO APELSINJUICE. Har alltid varit och kommer alltid vara en höjdare.

Tänkte göra mig färdig nu och sen så småningom börja cykla mot skolan. AS fint väder idag också, runt +10 tror jag de var & strålande sol. Det ser ut att blåsa lite, men äh. Våren börjar nog komma på riktigt nu va. Sommardäcken är ju på, på bil, så de kanske är ett gott tecken?

Hoppas ni får en bra dag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0