Det går vidare

Biceps/Triceps avklarade vi också såhär på kvällskvisten :-) Kändes väl helt okej de.

Sen vet jag inte, men idag har jag varit glá. Mamma kom till och med fram till mig och frågade om jag hade en bra dag när jag var på glatt humör. Det kändes bra och höra det ;-) hihi.



Sen kom jag på att det går fasiken inte en dag utan att jag räknar ner dagar. Hela tiden är det nått att räkna ner till. Roligt, fast på samma gång jobbigt ju ;-) Fast man märker ju hur fort tiden går. Jisses. Fast nu känns de ändå rätt segt. Bra däääär, haha.

♣ 12 dagar
♣ 21 dagar
♥ 42 dagar

Satt förövrigt och titta på ett program idag, där dom tävla, så var det en gubbe som säger såhär:
"När jag går in i en tävling så resonerar jag, det kommer gå åt helvete. För då kan allting bara gå bättre"

Hahhah, tyckte det var rätt kul.

 


Kommentarer
Postat av: Lina

21 dagar? ;-)

2011-03-07 @ 23:50:32
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, jaha! men jaa, klart att de är viktigt ;)

2011-03-08 @ 13:37:34
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0