Dag 10 - det här hade jag på mig idag & Dag 11 - ett sommarminne

Igår var jag ju typ sjuk, fick lite feber efter lunch, var förkyld och hade ont i kroppen. Men under natten så har febern iaf gått över och jag mår mycket bättre så orkade åka och jobba idag vilket betyder att min outfit hittills inte varit så avancerad. En vit pösig tröja & svarta tights och foppa dojjor inne på jobbet ;-) Snyyyyggt!

Så tänkte att jag tar morgondagens kategori idag och så kör vi på dagens kategori sen typ nån annan dag då jag har lite finare kläder.

Dag 11 - ett sommarminne

Det finns ju inte lite bilder från alla somrar. Sommaren är ju den bästa årstiden och man har ju samlat på sig en hel del roliga minnen från massa tillfällen. Lätt och välja 1 minne från 1 tillfälle under mina 17,5 år på denna jord.
Men något enkelt som jag gillade och har bilder på, på den här datorn, var faktiskt dom kvällar vi bara åkte ner till campingen och bara var där. Satt på bryggan och pratade. Eller spelade kubb (och "vann"), eller spontan badade osvosv. Jag gillar campingen. Det var ett bra ställe. Och nu har dom ju renoverat och sånt där, så det är faktiskt rätt fint :-)






Faktiskt ganska mysigt!

Kommentarer
Postat av: Jenfi

Faktiskt ganska så mysigt, svar ja! ;-)

2011-03-27 @ 15:45:43
URL: http://jenniferlindbeck.blogg.se/
Postat av: Ida

Väldigt mysigt ;) He-he !

2011-03-28 @ 07:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0