Dag 6 - detta skulle jag vilja göra innan jag dör

Självklart finns det en jäkla massa man vill göra, platser man vill åka till och saker man önskar att uppnå.
En sak jag definitivt vill göra är att resa till USA. Jag vill åka till New York & sen till andra sidan till Los Angeles och se Hollywood skylten och de där klassiska.
Vore så jäkla häftigt.


New York sägs ju vara exakt som på film, tänk å få uppleva allt det där själv som man bara ser på film & i olika serier. Och shoppa i New York. Shit. Inte illa kan jag allt tänka mig.
Sen Los Angeles. Innan jag dör ska jag se hollywood skylten och det ska finnas en bild där på mig där man ser skylten i bakgrunden. Hur tufft!? Sen vill jag även åka Orange County (OC ni vet).



Här ska jag stå nån gång

USA ska upplevas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0