Dag 3 & 4

Det går inte att ladda upp nå bilder nu och då är det bättre att jag väntar med uppdateringen om helgen. Mycket roligare att dra den om det finns bilder att visa också :-) Så under tiden kör vi med Dag 3 & 4 som jag missat :-)

Dag 3 - den här veckan


Vad jag gjort den här veckan eller? Jag har haft en bra vecka. Jag har sett SM-finaler i Uppsala. Jag har träffat nya människor samt Jenfi, sovit på hotell, ätit hotellfrukost, shoppat pyttilite. Jag har haft det jäkligt bra den här veckan faktiskt (om man bortser från att bollnäs förlorade finalen idag, vilket var fullkomligt orättvist och fel, återkommer om detta i uppdateringen om helgen) Men det har ni nog förstått tror jag.

Dag 4 - det här åt jag idag


Det går att ladda upp bilder från arkivet, så ni får en bild från somras



Idag har jag ätit maxmat. TVÅ GÅNGER. Hur flottigt!?!? Först lunch med Jenfi, Sussu & Jenny innan vi drog till studenternas. Hade inte ätit maxmat sen i Augusti så då körde jag dubbelt upp idag och det blev middag nu efter finalmatchen med famijen ;-) Haha, shit. Nu behöver jag inte äta maxmat förrän i sommar igen då ;-)

Såja. Ska försöka få till en uppdatering med nya bilder från ihelgen lite senare. Hoppas de funkar då. Påväg hem nu iaf. Skulle lätt ha kunnat stanna ett tag till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0