5 weeks to go

Ikväll äre Bodyattack! Wiiiie :-) Riktigt peppad! Ska bli roligt.

Nåja, hade sovmorgon till 09.40 idag som alla andra måndagar
. Hade skickat med grejerna med Pappa, så startade morgonen med en liten löprunda som avslutades på Skarpe Nord där jag plockade upp mina grejer. Lite halvstressad sådär när jag gick runt på Skarpe och det var låst överallt. Haha, missförståndet där. Men efter några minuter så "hittade" jag iaf en ingång till planen. Sprang och hämta mina grejer, lite irriterad och sen gick jag till skolan och jag hann till idrottslektionen. Fotboll. Alla som känner mig, VET att det inte riktigt är min grej. Men det gick väl an iaf. På nått vis ;-)

Slutade lite tidigare än väntat, så nu är jag hemma och tänkte faktiskt ta och plugga lite....



...Och så tar jag och gör, så;
CIAOCIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0