19e mars

Idag har varit kanon! Kanske mest för att jag fått träffa min saknade Jennifer Lindbäck, första gången sen 212 dagar tillbaka. Det roliga var ju att allt kändes som vanligt. När jag träffa henne först så blev jag lite tårögd och tyckte det var så konstigt, men sen efter ett par minuter så kändes allt precis som förut. Det är väl så det känns med äkta vänner. Sjukt, sjukt kul att träffa henne iaf. Det kändes välbehövligt måste jag säga ♥ 29 dagar till så träffar jag resten också.


Idag ♥ Var riktigt bra väder idag också, stekte på ordentligt på huvudläktaren under damfinalen. Mot kvällen blev det dock alldeles för kyligt.

Sen träffa jag ju Jenny & Sussu också! :-) Sussu hade jag ju inte träffat innan, skön finsk flicka måste jag allt säga ;-) Iaf, så har vi idag gått lite på stan, kikat på damfinalen & F17 finalen och käkat pizza. Hihi. Damfinalen kammade Kareby hem, vilket var riktigt nice. Kul!

Nåja, imorgon väntar den stora finalen. Ska bli så jäkla nice. HEJA BOLLNÄS!! Dags SM-gulet åker till Bollnäs nu asså. Före finalen, så blir det nog en sväng på stan med Jenfi, Sussu & Jenny, så tror jag iaf det var tänkt :-) Skönt och träffa Jenfi en sista gång innan vi båda drar hem igen......

Hoppas ni alla haft en bra lördag, för det har jag definitivt haft.



Kommentarer
Postat av: Jenfi & Sussu

Puss på dig me! ;-)

2011-03-19 @ 22:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0