Turbulens

Hej på er!
Har haft fullt upp dom senaste dagarna - ingen tid för att sitta vid datorn!

Igår så fick vi i allafall äntligen sommarlov. Känns helt underbart, vilken lättnad.
Direkt efter avslutningen så åkade jag och jobbade fram till 16.30, sen var det snabba ryck och jag spenderade eftermiddagen/kvällen tillsammans med några i klassen. Vi grillade korv vid vattnet och sådär! Sen innan vi åkte hem, så stannade vi till hos Cissi och tog det lugnt! Trevlig kväll allt som allt





Idag så har jag jobbat från 9.00 till nyss. Är sjukt trött som vanligt, men ska vila lite här nu och sen åka och träna! det ska bli superskönt.

Kommentarer
Postat av: Emilia L

Vars är din gröna jacka ifrån? Aaaassnygg

2011-06-16 @ 23:39:07
Postat av: Riina

Tack, jag gillar den skit mycket! och den är från monki! :-)

2011-06-17 @ 12:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0