Torsdag

Hej!



Idag har jag haft en syster-dag med min lillasyster. Vi åkte in till stan först, gick runt lite i Nordstan och när vi sen lessnade så bestämde vi oss att åka till liseberg istället. Vi åkte karuseller och det är alltid lika härligt. Det var även dags att idag åka AtmosFear för första gången. Det var ju en upplevelse för sig...

...jag hade panik redan då jag satte mig i karusellen, hyperventilerade påvägen upp, blundade/tittade/blundade/tittade. När jag ser hur högt upp vi är och syster säger att det är halva vägen kvar, var jag en millisekund från att börja grina. När vi sedan faller från 146 meter neråt, så kändes det som att det aldrig skulle ta slut.
Slutsaten är väl att AtmosFear är hemsk för höjdrädda personer, men den måste åkas iaf.

Nåja, idag har jag inte tränat. Och kommer inte att göra det heller, så ska bege mig ut på en Powerwalk nu. Har förövrigt en enorm träningsvärk i mina triceps sen igår.

Näe, nu måste jag bege! Efter promenaden väntar förberedelser inför imorgon. Ser framemot en bra helg :-) Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0