Loca People



Som säkert många av mina vänner vet, så såg jag i början när BigBrother 2011 startade absolut ingenting av programmet. Och när jag i påskas åkte till Kalix och mina vänner sa att vi nu skulle sätta oss och titta så hade jag absolut ingen lust till det ;-) Haha, men såklart, så fastnade jag och sen dess såg jag på programmet ända fram till slutet.

Och när det tog slut, och jag fick höra på jobbet att Sara startat en blogg där hon skrivit att hon och Martin var tillsammans, blev jag såklart också intresserad - så nu följer jag hennes blogg på bloglovin. Min fråga är ju hur man kan vara så intresserad av andras liv? Samma när man läser alla dessa storbloggar, varför är man så insatt i att läsa om någon annan som man inte ens känner? Sjukt egentligen att vi är så nyfikna på vad andra människor ute i världen, som vi absolut inte har någon kontakt till, gör och inte gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0