HEJ.




Blogg.se bråkar med mig. Kan fortfarande inte ladda upp bilder... Är det någon annan också som har samma problem? Går endast att ladda upp bilder som tidigare använts, eller laddats upp. Får panik & tålamodet lider mot sitt slut.

Har förövrigt jobbat idag också. 09.00-16.30. Det är roligt på jobbet, MEN varför är det alltid kanon väder när jag jobbar och skit då jag är ledig. Osis va! Veckan har börjat med strålande sol och idag har det varit ungefär 25 grader varmt här hemma. Och mina familjemedlemmar, speciellt pappa & lillasyster som är lediga, har blivit browniesar. Blir avis.....
Iaf, så lovar morgondagen, riktigt fint väder. Jag börjar 12 och jobbar fram till 19.30, så det blir lite tid i solen på morgonen :-)

Hoppas ni har det bra mina vänner - jag mår riktigt bra nu efter mitt favvo ryggpass på gymmet!
Puss & go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0