29e juni



Inte att förglömma - igår fyllde min vän Roosa äntligen 18 år.
Ni kanske visste det redan, men hon är den person som jag varit vän med allra längst. Om 2,5 vecka då jag också fyller 18, så har vi känt varandra i 18 år. Våra föräldrar var kompisar och bodde grannar redan då vi låg i magarna och ända sedan vi föddes så har vi umgåtts och även fast vi inte bott på samma ort, sen 15 år tillbaka, så håller vi fortfarande kontakten och är barndomsvänner. Ska bli så jäkla roligt att träffa henne nu när jag åker upp. Ett helt år har rusat förbi sedan vi träffades sist.




Kommentarer
Postat av: Roosa

aaw<3 kohta ollaan isoja tyttöjä molemmat;) oli tosi kiva nähä ja tulee ikävä!

2011-07-13 @ 22:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0