helgen!

Men oj, förlåt för kass uppdatering under helgen. Om jag ska vara ärlig så har jag knappt suttit vid datorn sedan fredags. Har varit full rulle hela dagarna lång. En liten sammanfattning om en bra helg:

Fredag:

Som sagt, så jobbade jag hela dagen och när jag stängt på jobbet så åkte jag raka vägen med fetaost på byxorna, bettans tröjan och dressing på skorna in till stan för att se, kanske världens bästa, liveband. Iron Maiden stod på scen denna kväll och det var absolut mäktigaste jag varit med om. Så mycket människor som sjöng med till låtarna, hyllade detta hårdsrock band med stående ovationer och jubel. Helt sjukt var det och det var det bästa jag sett. Kommer aldrig glömma detta och det blev ett minne för livet. Tackar pappa så jäkla mycket för att han gav oss chansen att se Iron Maiden live.


Innan det drog igång


Se folket, ni kan ju fatta hur mäktigt det var med hela Ullevi jublandes!

Lördag:

Jobbade med Nina några timmar och vi hade det väldans lugnt. Skönt, eftersom att vi haft en väldigt hektisk vecka :-) Men det gick bra och dagens absolut roligaste grej, var nog ändå när Nina bad mig gå ut och checka in bilen hon kört till jobbet, jag förväntar mig någon heting. Men när jag kommer ut ser jag en lätt lastbil. Hahah, sjukt kul. Så den gasade vi sedan hem med. Haha! När jag kom hem, blev det fix och sedan drog jag vidare till Noffer där jag mötte Murre and the gang, så satt där och förfesta med dom ett tag. Sedan drog jag vidare till David, där grabbsen var och spenderade resten av kvällen där. En riktigt rolig kväll :-) Tack till mina vänner för den!




Söndag:

Blev "bakishäng" all day long tillsammans med i huvudsak David & Anders. Några andra pojkar kom även förbi mellanåt. Vi gjorde inte så mycket, pratade och hämtade mat från Oskars. Typ, typ :-)

Kommentarer
Postat av: Eve

Om de kommer!

2011-07-05 @ 18:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0