Söndag!



Igår chillade jag bara, i Åbergs lägenhet med han & Anders! Vi såg en skräckis, var & körde Murre och dom, spelade wii & grabbarna lagade tacos. Skön kväll och vid två tiden somnade jag hemma i min underbara säng!

Idag har vi fått främmande från finlandia, så var i marstrand en sväng, sen körde jag ett benpass på gymmet - första gången på evigheter, och därmed är jag oerhört slut i benen. Skönt som tusan och det återstår att se om jag tar mig upp ur sängen imorgon... MEN, nu som belöning inväntar jag middagen, som kommer att bestå av löjromstoast (givetvis kalix löjrom), grillat & vitchoklads pannacotta till efterrätt! Låter mer än bra ;-)

TAKE CARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0