Round it goes


En oldie jag hitta på Jenfi, Ida & Mig ;-)



Vilket jäkla SKIT pass! Har inte åkt till lisse än, och får se om jag åker för det började regna. Så cyklade till gymmet och körde lite axlar & mage. Och det gick inge bra idag, fanns inte mycket krut i kroppen och orkade ingenting typ. Så får ladda om till morgondagens pass och hoppas på att det går bättre då & att jag orkar mer :-)

& juste, har två frågor, som jag gärna skulle ha svar på:
1. Vad ska man ha för valuta när man åker till turkiet? ALLA säger olika och det står olika på ALLA sidor...

2. Har äntligen fått klartecken från mamma & pappa på att göra en tatuering. LYCKA! Men min fråga är vars i göteborg ska man tatuera sig, finns så mycket att välja på..

Väldigt, väldigt tacksam för svar om det är någon som har de.


Kommentarer
Postat av: victoria

lira ska man ha! :)

2011-07-26 @ 15:12:02
Postat av: Johanna

Ja, turkisk lira, en del säger att man ska euro men räcker med lira.

2011-07-26 @ 20:34:49
Postat av: Eve

Lira :)

2011-07-26 @ 22:13:04
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/
Postat av: Kalix

Turkisk lira är bäst :)

2011-07-28 @ 10:57:06
Postat av: eleanor

Min kompis kom hem från turkiet för 3 veckor sedan, då hade dom sagt att euro är bäst att det håller på att ta över liran och att eftersom det är så så måste dom ta över pris med liran, så är jätte kluven på vad tusan jag ska ta med mig när jag åker!

2011-07-28 @ 13:48:52
URL: http://eleanorwarskog.devote.se
Postat av: Tttönnäng

vad ska du haffa dej för tatoo? ;D

2011-07-29 @ 00:59:10
URL: http://fridate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0