Morning!



Om jag hade ont igår, ja vad har jag idag då?! Har knappt kunnat röra mig i sömnen för att jag haft så ont! Det blev en löptur igår på 7-8km, det gjorde allt väldigt mycket värre. Ojojoj, PAIN. Tycker det är skönt med träningsvärk, men inte när man har så här mycket..

Nåja, över till något annat. Ännu en dag med icke stekar väder. Brunheten på min kropp ökar inte.. :-(

Oj, vilken negativ start på inlägget, haha! Jag mår bra annars, har ledigt fram till torsdag innan det är dags för 1,5 veckas jobb igen! :-) & idag har jag no plans, eller ska nog åka och leka lite på liseberg, eftersom att våra gäster från finland är sugna på åka dit. Så drar nog dit en timme eller två :-) Sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

Ha en bra dag :-) Puss & go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0