Första juli.



Idag är det INGEN vanlig idag - för idag är bästa väns födelsedag. Det är verkligen Ny månad, Nya möjligheter för bruden som fyller 18. Shit, ÄNTLIGEN är den stora dagen här. Jag önskar dig en kanon dag och en toppen kväll, som jag önskar jag kunde delta på. Du är bäst & jag saknar dig.



Har förövrigt nyss vaknat för att vinka av Timo&Sassi som flyttar tillbaka till Finland. Känns riktigt tråkigt, men det har varit jätte trevligt att lära känna dom under denna bandysäsong som gått & jag hoppas vi träffar dom snart igen ♥

Nu ska jag göra mig färdig, sen blir det jobb hela långa dagen och efter det blir det raka spåret till ULLEVI! Wiiho, blir förmodligen inte så mycket mer till bloggning idag med andra ord. Hoppas ni får en kanon dag och ett bra start på helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0