Back on track!

Hej på er!

Har igår kommit hem från en två veckors visit i dom norra delarna av sverige & finland. men är nu tillbaka på hemmaplan, vilket innebär att även bloggen kommer att få liv.

Har haft det jäkligt bra där uppe. Träffat mina nära & kära och bara njutit.



I finland var det i huvudsak alla släktingar man träffade. Sjukt skönt att få se alla igen & det gav energi så det förhoppningsvis räcker till nästa gång vi ses. Träffade även min barndomsvän och oj så roligt det var. det är så sjukt att träffa någon och det kvittar hur mycket du pratar under året, det känns alltid exakt likadant att träffas igen.

I Kalix blev det sedan ett kärt återseende med alla vännerna. och vilken helg vi hade igen! sjukt virriga vi är asså ;-) men kul hade vi & för denna gång så kändes det faktiskt helt okej att säga hejdå eftersom att jag vet att vi ses alldeles snart igen då vi ska dra utomlands.



Ett väldigt kort inlägg där det inte kom med en så stor del av vår resa. Har knäppt sjukt mycket bilder och dessa kommer ni säkerligen få ta del av vid senare tillfällen och en mer detaljerad berättelse på allt roligt som hänt & alla inköp som skett. Detta skulle bara vara ett litet tecken från min sida på att jag nu är hemma & ni kan börja klicka er in på min blogg igen :-)

Noterbart! Har i måndags blivit stor & jag har ä n t l i g e n fyllt 18 år! Känns sjukt bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0