tjoho.. typ

Skola 9.30-12.30! Helt okej faktiskt. Börjar kännas som mina dagar på skolan i kalix nu när vi slutat tidigt två dagar ;-) Näe, men helt seriöst, vi slutade alltid tidigt där - dom slutar alltid tidigt där ;-)


jag & några i min dåvarande "stora" klass :-) Även om jag är avis på er när ni alltid slutar tidigt så saknar jag er nuvarande HP2:or ;-)

Men mest av allt saknar jag att gå i samma klass som lina



och nu när vi ändå är lite inne på kalix-spåret ----> 81 dagar kvar. Känner på mig att det kommer gå fort :-) wiie. Och jag vet att jag tjatar om Kalix hit och Kalix dit hela tiden. Men ni inser kanske inte hur mycket jag faktiskt längtar. Det är helt crazy.



Kommentarer
Postat av: Ida

Ååååh, Det är inte så länge :) Tänk va fort Februari går och sen är det bara Mars kvar också några få dagar i April :) Wihooo!

2011-01-27 @ 16:27:01
Postat av: Lina

Saknar dig med, big time! Puss puss

2011-01-28 @ 20:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0