a great day.....

....delvis iaf. skoldagen var seeeeg. eftermiddagen har varit mer än bra måste jag säga, bortsett från en liten huvudvärk. Suomi slog ryssarna med 4-3 och nu äre bara å fortsätta köra asså! Heja heja heja suomi

sen var jag till sportlife och körde dagens pass - ben, med murre & syrran ;-) Haha! Skönt skönt. Två av anledningarna till att jag idag känner att jag kommer sova gott, den tredje är väl att jag börjar 10.10, och det känns ju superbra såhär kvällen innan. ÄLSKAR TISDAGAR ASSÅ, dem tisdagarna vi inte har naturkunskap - alltså imorn:

10.10-11.00 SVENSKA B (bokläsning nu)
11.00-13.00 LUNCH
13.00-13.40 FÖRETAGSEKONOMI
13.45-14.25 ELEVTID
Morgondagen ser alltså ganska så skön ut :-) Tisdagarna framöver kommer dock innehålla naturkunskap från 14.30-15.50.... Meeeen, det är nästa veckas bekymmer ;-) höhö.

Nåja, hoppas ni haft en bra måndag och en god start på veckan.



Sen vill jag även passa på att gratta världens absolut bästa farmor på hennes 61-årsdag ;-) jag uppskattar henne nå så otroligt och är så glad över att ha henne i mitt liv. det går aldrig en sekund utan att vi skrattar. hon är en så fruktansvärt bra människa. ♥ jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0