When the light begins to change

Idag har jag jobbat och sen nu ikväll så har jag varit in till stan och sett The Tourist! Den var faktiskt riktigt bra, blev som aldrig tråkig - och det är ju en fördel :-)


Imorgon smällere! VM's första match 15.30, med sändningsstart på svt 15.25! Nervöööööös. Men ser framemot det, ska bli riktigt, riktigt kul :-) HEJA SUOMI!

har egentligen inte så mycket mer att säga, hah. Eller jo, igår så satt jag och lyssnade på Iron Maiden och kollade på lite klipp och sånt från när dem spelade i Brasilien. Rock In Rio. Och så slog det mig på riktigt asså - jag vill verkligen se dem på Ullevi i sommar. Vore så jäkla mäktigt. Inte riktigt så mycket folk som i Brasilien kanske, men på ett fullsatt Ullevi kan det inte bli annat än grymt ju. Det var några biljetter kvar, men det är inte många.... Håller tummarna för att jag kommer befinna mig där 1/7 2011, även om det tyvärr känns lite långt borta. Men man kan ju alltid hoppas :-)

nu vill inte blogg.se sammarbeta och jag fattar inte varför inte klippen kommer upp. Så ni får en tråkig länk istället. Värt och kolla om man nu är för sån här musik ;-) MÄKTIGT!

härligast live av dem alla - den sjävklara
http://www.youtube.com/watch?v=QMWAsS2xP7E

OCH PÅ ULLEVI!
http://www.youtube.com/watch?v=xR1csBDBHDw
JAG MÅSTE DIT!!!!!!!!!!!!

Grymt äre iaf. Svårt å lessna.
Det var väl det, godnatt på er sen :-)



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0