just nu ogillar jag snön

Ingen tripp till Lidköping idag för att kolla på bandy. Jäkla snöväder asså! Sen är dem inte sådär super bra på att ploga vägarna här nere. Man borde ju ändå förvänta sig lite mer när det ändå är v i n t e r, och på vintern s n ö a r det. Men iaf, går inte att göra något åt vädret och det är nog ändå bäst för säkerhetens skull att inte bege sig sådär super långt från orten. Men idag är det inge tummen upp åt snön.


En väldigt dålig webbcam bild på hur det ser ut utanför mitt fönster. Ni ser ju hur mycket snö det är! Och mer kommer det. Det trodde jag verkligen inte i början av denna vinter.

♥Nåja, istället för att åka till Lidköping så åkte vi till Sportlife en sväng och körde ett gympass. Skönt vill jag lova er.
♥15:45 börjar Edsbyn-Bollnäs på tv! Så det ska ses
♥16:00 börjar Villa-Kungälv och den ska följas på elitrapport såklart.

Håll tummarna för Kungälv idag hörrni!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0