ja-adå

Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida

Jag har väntat så länge på just den här dan
Och det är skönt att den äntligen kommer
Väntat så länge på just den här dan
Den ger lust när den kommer

BRA JOBBAT IFK KUNGÄLV :-)

Hade en trevlig uppladdning inför matchen då jag & Maria åkte till
Café Nyfiken och åt lite :-) Sen mot Skarpe där
det för våran del idag var en riktigt rolig match! Vinst med 7-4 :-)

Väl hemma så såg vi matchen igen - tv versionen! Var kul och se alla
intervjuer och sånt ;-) Hihi!
Sen har jag sett första avsnittet på Oth säsong 8. Oooooh, spännande!
Världens bästa serie helt klart ♥

Imorgon är det sista lovdagen... Det gör fasiken ont och veta att skolan
börjar igen och tre veckors lov redan har
passerat! Jag orkar verkligen inte med massa plugg, långa dagar och prov.
Men ska ändå bli skönt och få lite
ordning på dagarna och sen går ju tiden mycket fortfare, och det är
positivt! För i april, om 99 dagar har jag en
resa till Norr att se framemot! Så tiden får gärna fortsätta rusa förbi.
Jag har haft ett bra lov! Känner mig utvilad och ja, jag är helt enkelt
nöjd med detta lov!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0