hihi

Jag fråga nyss pappa vad jag ska blogga om och då kom han med det fyndig svaret: utomjordingar.
Vart han fick det ifrån kan man ju undra asso.. Men eftersom han tyckte jag skulle blogga om det, så tänker jag blogga om.. min pappa ;-) han kan ju jämföras med en utomjording, eller nått. hihi.

Min pappa då! Han är världens bästa. Och vi har en ganska bra relation tycker jag. Och det är jag jätte glad över. Jag kan prata med han om det mesta och han finns alltid där. Han kan vara allvarlig då han bör vara det samtidigt som han kan vara världens löjligaste då han har läge att vara det. Man får varje dag skratta åt något han hittar på. Han är en liten idol för mig, när jag blir stor vill jag bli som pappa ;-) typ! Så han är våran lilla "utomjording"

Vi alla i den här familjen står varandra väldigt nära och alla har en bra relation till varandra. Vi trivs ihop och vi är ett bra "team" som Ronja & Pappa sa. Jag älskar dem alla tre exakt lika mycket och dem betyder allt. Ibland om man tittar på någon tävling på tv och dem frågar deltagarna vad det skulle betyda om dem vann, så är svaret nästan alltid densamma - det skulle betyda allt. Och jag brukar oftast tycka att det är lite löjligt, för oftast handlar det om pengar i prispotten och det kan ju knappast betyda allt om dem vann, varje gång. Men när jag säger att min familj betyder allt så menar jag verkligen det. Dem betyder allt. För jag skulle aldrig i hela världen klara mig utan dessa tre. Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan att ha dem där som stöttar mig och alltid finns där.


dem fyra musketörerna ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0