Hell yeah!

Okej, första skoldagen avklarad! Känns bättre än vad det gjorde igår iaf ;-) Haha! Nu äre bara 5 veckor kvar tills nästa lov - sportlovet! Kommer nog som tur är gå ganska fort!
Skoldagen var väldans lugn och jag tog även en paus från Mimers Hus och for till Bettans och käkade go-sallad med Pappsen & Pumpen! Mätt som alltid annars, gooootttt :-)

Nu är jag finally at home, i soffan ♥ Ska nog snart börja promenera mot Sportlife och köra ett benpass! Känner redan hur jobbigt det kommer bli. Benpass är alltid jobbiga om man inte tränat det på ett tag.

Sen så funderar jag även på att sätta i en mörkbrun färg i mitt hår ikväll... Är lite less det här röda och det känns som att det vore så enkelt med den där mörka färgen, håret ser ju mycket mindre slitet ut då och så. aah, det har många fördelar kan jag lova er :-) Så vi får väl se hur denna kväll slutar. Jag är hopplös då det gäller hår+färg. Men det visste ni nog redan. Har iaf bestlutat mig för att inte bli blond - det sliter alldeles för mycket och jag orkar inte lägga ner alla dessa pengar och tid på att bli sådär fint ljushårig som jag var i somras! Så det är faktiskt uteslutet för denna period i allafall. Känns skönt!


Den här bilden är tagen för ungefär 1,5 år sedan i September!

Då hade jag en ganska bruuun färg.
hmm.

Aja, får ta mig en liten funderare! Nu ska jag göra mig redo och promenera iväg till gymmet!
TAKE CARE

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0