pretty, pretty please

En jobbdag avklarad, lite mat i magen och en match avklarad på elitrapport.se. Damn it, synd med förlust idag asså.
Nu är det uppehåll - ett ganska långt sådant! VM-uppehåll ni vet :-) Dags och börja hålla tummarna för Blå/Vita Suomi nurå, wiiiiho! Kul med VM, men dom verkar ju inte sända nå på tv? :( Elleeer?


min bästa pappa & jag

VM innebär ju också att pappa åker bort i 11-12 dagar ungefär. Till russia. Och som den "pappas flicka" som jag är så tycker jag att det är lite jobbigt när pappa är borta hemifrån. Det blir alltid lite tomt här hemma utan hans skämt som bara han tycker är roliga, haha! Näe, men tur det finns Skype och webbkameror och sånt så man får prata och se han iaf :-) Tiden går ju ändå så fort så han är väl hemma redan innan man hunnit reagera på att han är bortrest! :-)

Nåja! Förresten, äre nån som kan eller vill göra om min blogg? Den är så tråkig :( Eve J, Linis, somebody? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0