Framtidsplaner?

Okej. I Näthandel B jobbar vi nu med ett projekt som går ut på att skapa sin egen näthandelsbutik, detta gör vi även i Praktisk Marknadsföring B. Man ska iprincip planera denna butik helt och hållet själv. Göra planritningar, affärsidé, planera sitt eget soritment osvosv. Ni fattar. Först tänkte jag att jag skulle skapa bara en helt vanlig skobutik men sen kom pappa med idén att jag istället kunde, eftersom att jag har som mål att bli sjukgymnast, skapa en sjukgymnast klinik typ. Så den idén körde jag på, tyckte det lät lite intressant.
Och nu när jag sitter och jobbar på den så känns det faktiskt som att det här verkligen kan vara något för mig i framtiden. En klinik där det erbjuds fysioterapi och olika behandlingar av massage. Ett litet gym måste alltså finnas för att kunna genomföra rehabträning och sen kommer "min butik" också att att sälja lite mindre träningsredskap som fitnessband och balansplattor m.m samt även olika salvor för att lindra ledverk och sånt. Typ.



Så i framtiden hörrni, kommer jag starta Riinas Hälsocenter ;-)



Kommentarer
Postat av: jenfi

Om du behöver en hjälpande hand så ställer jag villigt upp! ;-)

2011-01-26 @ 17:30:52
Postat av: Riinis

ja, men eller hur jenfi ;-) Du & jag kan starta det här tillsammans, lovar det skulle bli kalas asså!!!!

2011-01-26 @ 19:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0