Fjärde januari

Imorgon är det onsdag - vilket betyder att farmor & plastfarfar åker hem.
JAG VILL VERKLIGEN INTE.
Det kommer bli skit tomt här hemma efter att dem varit här i två veckor och jag vill inte vänta i över ett halvår till.

men jag är så glad att dem varit här. Farmor är världens roligaste människa och man får alltid skratta lika mycket när man är med henne & plastfarfar. Man kan inte tro att farmor ändå fyller 62 år så som vi håller på ;-) hihi. Vad jag kommer sakna dem, men jag som sagt så är jag tacksam över att dem tog sig hit över julen. I LOVE U

♥♥

Imorgon blir det jobb & sen SKA jag träna. Det är nästan hemskt att jag inte tränat på två veckor, men nu får det vara slut på det här lilla "juluppehållet". Jag längtar ganska mycket, ska bli skönt och komma igång igen. Har varit alldeles för dåligt nu. Men nu ska vi komma upp i nivå igen :-)




TAKE CARE :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0