converse

FREDAG, kära fredag!

Idag har jag varit i skolan till typ 13.00 nån gång, sen åkte jag och syrran till Nordstan en sväng! Skulle bara och köpa ett par nya vita converse - mitt femte par. Så nu har jag ett par rosa, två par vita och två par svarta! Dock använder jag bara dem ena svarta med tjocksula och så köpte jag nu vita med tjocksula eftersom att mina andra vita är litte för stor ;-) Haha! Jag älskar dock converse, dom går ju till allt! På vintern blire väl inte lika mycket användning för dem, men nog blire lite iaf!



Nåväl, sen hämtade vi mat från donken och sen åkte vi och gymma ;-) BRA KOMBO!


Nu ska jag och duscha (har återigen satt mig framför datorn före jag duschat...illa)
Sen blire och se lite film och ta det lugnt - imorgon blire jobb igen :-) Kul!

HA DET FINT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0