2/1 2011

Hej 2011!

Då var vi inne på ett nytt år och 2010 avslutades på ett hyffsat bra sätt! Tillslut så blev det faktiskt en bra kväll och jag hade kul :-)

MEN DEN PERSON SOM SNOTT MINA SKOR FÅR GÄRNA ÅTERLÄMNA DEM. Mina kilklackar :(

SÖKES!
Fast nu har jag en anledning att köpa dem nya kilklackarna som jag hittat, hihi.

Aja, skitsamma, jag knäppte typ inget på nyår, så har inga bilder och bjuda på heller.

Jag hoppas på att 2011 ska bli ett minst lika bra år som 2010 och egentligen är väl jag den enda som kan se till att det blir ett bra år - så det ska jag göra! :-)
Inga nyårslöften från min sida detta år, har oftast ändå en tendens att inte hålla dom! Haha, så det är lite onödigt att göra några speciella "löften" ;-)


Idag äre söndag, och det är bandysöndag! Så ska väl snart börja fixa mig och idag ska vi nog promenera ner till Skarpe, jag och syster! Men vädret är kanoners, det -1 och skinande sol ;-) PERFEKT! Håller tummarna för en bra match mot Edsbyn.


jag & syster 1,5 år sedan :-)

Hoppas alla får en bra dag & en bra start på detta år :-)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0