söndag

Och så var helgen slut igen. Egentligen har jag inget emot att gå till skolan imorgon, känns faktiskt bra. Jag vill bara att veckorna ska gå fort nu...

Idag har jag knappt suttit något vid datorn faktiskt. Har som gjort annat, samtidigt som jag inte gjort nått alls.
♥ Startade iaf morgonen med ett grymt bröst/axlar pass + lite mage såklart. Kändes riktigt bra och jag vet inte vad det är, men jag blir alltid på bra humör av att träna. så himla underbart.

♥ Sen har jag sett bandy, först ut vad Villa-Broberg på TV, hoppades på Broberg faktiskt och tyckte det var rätt orättvist att Villa vann ;P Haha. Sen var det IFK Kungälv P20 mot Vänersborg P20 på Skarpe Nord. Den sluta oavgjort. Synd att även den säsongen är slutt, nu är ju typ all bandy i Kungälv slut :(

♥ Sen har jag sett älskade, bästa OTH och söndagens solsidan såklart. brare

Som ni ser så har jag inte gjort så mycket den här söndagen egentligen. Men det är sån söndagarna brukar se ut. Sköna.

Till nått helt annat, imorgon ska jag åka skridskor, första gången på typ evigheter. Kommer ju gå bra ;-) Fast jag längtar lite, kul faktiskt!



Jag & Jenfi på en riktigt oldie picture. Och på tal om Jenfi. 20 dagar tills vi ses. Så himla skönt, även om det bara är typ över dagen iprincip. Men ändå. Så jäkla välbehövligt. Tack och lov för att du också reser till studenternas min vän ♥

Kommentarer
Postat av: Jenfi

Bara du aktar huvudet på dina medspelare(Om du förstår piken)! ;-)

2011-02-28 @ 18:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0