Last Chance

Då var vi här igen, ett benpass senare! Det gick bra, tycker att benpassen alltid är så jobbiga. Men det är väl ingen nackdel?

Igår var det iaf bandy och den slutade tyvärr med förlust. Även om chansen är liten så finns den fortfarande där. Bara hoppas på att Boltic skräller mot Vsk och vi vinner mot Broberg borta så är Kungälv i slutspel iaf. Tummarna kommer iaf att hållas :-)

Efter matchen så träffade vi några bollnäsbor :-) Fy så jag började längta efter Bollnäs. Det hade vart så himla kul och hoppa på den där bussen. Jag frågade faktiskt och jag fick till svar att jag fick följa med om jag ville ;-) Haha, alla var kanske inte så seriösa i slutändan, men kan lova att jag mer än gärna hade velat hoppa på bussen om jag så hade kunnat. Skulle vara skönt att komma iväg och träffa mina vänner. Nåväl, om två månader beger jag mig norrut och det är verkligen något att se framemot.



Nåja, nog om det. Idag så har jag jobbat och efter det så har jag som sagt tränat. Mer än så har jag faktiskt inte hunnit med. Eller jo, före jobbet så sprang jag in på Lindex och dom har faktiskt fina kläder, har typ aldrig riktigt gillat lindex, men dem har jätte mycket fina blusar och sånt. Faktiskt. Jag köpte i allafall blandannat ett par leggins. As sköna och snygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0