sanna vänner

Hittade denna på facebook:

"Det sägs att GODA VÄNNER kan spendera lång tid utan att talas vid, utan att vänskapen brister. Dessa vänner, när de träffas beter sig som om de sågs igår, tänker inte på hur lång tid gått, utan att de talats vid, eller hur långt ifrån varandra de bor. Om du har sådan tur att ha åtminstone sådan vän, sätt detta på din status. De vet vilka de är ♥"

Och det här är så jäkla sant! Till alla mina dessa GODA VÄNNER - jag saknar er, men det är skönt att veta att ni alla fortfarande finns där, precis som alltid förr! Ni är bäst :-) PUSS


hihi, låt med en rätt passande text va! Sjöng för övrigt denna på avslutningen i 6an, haha!
ÄLSKADE Carola när jag var mindre! hon var min största idol typ ;-) Hahha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0