Jag har gjort något väldigt väldigt..

...KLANTIGT!!! På gymmet så tar jag alltid av mig mina ringar då jag kör arm för att jag tycker det gör så ont att  hålla i hantlar för att det klämmer när man har ringar. Jag lägger dom alltid i jackfickan. Men igår så la jag dem bara i skåpet och såklart så har jag ju efter att jag tränat dragit ut något från skåpet så ringarna har fallit ner och såklart så märkte jag det inte. Så min hälsingering och norrbottensring försvann. Tack och lov så hade någon snäll själ plockat upp ena, Norrbottensringen. så fick tillbaka den idag i receptionen (det var nämligen en födelsedagspresent från mina vänner). Men hälsingeringen är nu borta, har haft den i nästan fyra år och den representerar något viktigt, så det känns verkligen..




bild från google på en hälsingering - exakt en sån jag hade!


Detta är värt ett försök
- OM DET ÄR NÅGON AV MINA LÄSARE SOM PLOCKAT UPP DENNA RING PÅ SPORTLIFE, får ni gärna kontakta mig! (tvivlar dock på att det kommer nappa, men jag förlorar ju inget på att prova)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0