Hold me tight

Idag är nog första "skoldagen" på länge som jag inte känt mig less - det kan ju dock bero på att vi inte befann oss på skolan, höhö ;-) Vi åkte in till stan och skulle gå på göteborgs filmfestival och se två filmer. Sköööönt.
Den första filmen var helt okej, men den andra var helt wierd. Hmmm. Nåja, skit i de. Åt mat från Subway till lunch och efter att vi sett färdigt filmerna så strosade jag runt inne på nordstan med Calle & Bella. Var lite ute efter nya springtights, vill ha såna där kort korta, asså typ cykelbyxor ni vet, korta som shorts typ :-) Men fanns inte kvar i storlekar inne på stadium i norstan så får väl vänta med det ett tag och gå kika på dem andra stadiumbutikerna. Finns ju som tur är mer än en här.



Dem här nike "cykelbyxorna" är dem bästa jag hittat hittills. Den första känns lite bättre, stadigare typ, plus att alternativ nr. 2 ser lite mer ut som ett par kallingar, hah.

Köpte inget annat heller idag - tummen upp faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0