dutty dutty

Letting Go (Dutty Love) - Sean Kingston ft. Nicki Minaj
Den låten hörde jag för första gången idag på vääääldigt länge! As kul

Igår var jag lika upptagen som i måndags, hade exakt samma schema. Skola-jobb-träna. Så bloggen prioriterades i andra hand som ni märkte ;-) Idag har jag inte jobbat. Skolan till halv 4 bara. Så nu har jag varit hemma ett bra tag och snart äre dags för en springtur till gymmet. Antingen blire mage/rygg eller biceps/triceps. Får höra med syrran hur vi planerar detta! Skönt ska det bli iaf :-) Rätt kallt ute, men det ska nog gå att springa i vilket fall som helst.
Vi har -7 nu. Och jag veeet, ni i Norrbotten som har typ -20 eller -30 varje dag måste ju tycka att det inte är nått alls, men här känns det faktiskt rätt kallt måste jag säga! Haha. Fult.


det var allt.
CIAO!




Kommentarer
Postat av: Idde

HAHA, jag läste bara "det är rätt kallt nu, typ -7" innan jag fortsatte läsa att du faktiskt visste om hur kallt vi har det ;) haha

2011-02-23 @ 20:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0