Dag 7 - en bild som du aldrig lagt upp

Idag kommer ni få två bilder som jag aldrig lagt upp. En före och en efter bild ;-)

Före


Efter


Det här var så jäkla kul och jag var så jäkla chokad!! Haha. Det här var sista dagen innan jag flyttade och så tänkte vi att vi var tvugna att hinna med iaf en bilbingo omgång innan jag åkte. Jag var så jäkla ledsen för hade alldeles före sagt hejdå till några kompisar och mormor. Så det var verkligen uppiggande att vinna dessa 2500 ;-) Nybörjartur kan man väl kalla det

Kommentarer
Postat av: Jenfi

Börjar skratta bara jag ser på dessa bilder! Det var så jäkla roligt när vi tutade och ingen märkte att det var vi!! ;-)

2011-02-04 @ 16:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0